مشاوره برند و مدیریت برند ساختمانی

نگاه کلی

توسعه مهندسی نیکان خدمات مشاوره برند و مدیریت برند ساختمانی به فعالان حوزه صنعت ساختمان ارائه می دهد. این خدمات برندسازی شامل برندینگ مکان نیز می گردد.

این خدمات برندینگ می تواند برای شرکت های ساختمانی ، مهندسین مشاور ، شرکت های معماری و معماری داخلی ، توسعه دهندگان املاک ، مشاورین املاک ، ساختمان های مسکونی – اداری – تجاری در حال ساخت یا اتمام یافته و اشخاص شاغل در صنعت ساختمان راهگشا باشد.

پایه و اساس راه اندازی هر ساختمانی، داشتن استراتژی مشخص و صحیح است. استراتژی مناسب با برنامه‌ریزی بازاریابی مشخص می شود. از وظایف مشاور برندینگ می تواند مشخص نمودن استراتژی های مناسب نیز باشد.

برند ساختمانی چیست؟

برند یک لفظ است که خدمات کسب و کارهای مختلف را از هم متمایز می سازد. در برند مکان به عنوان یک برند ساختمانی ، این ساختمان است که به عنوان یک ارائه دهنده خدمات با مخاطبین خود تعامل دارد.

برند مجموعه ای از دارایی ها و استعدادهاست که با یکدیگر مرتبط می شوند. نام برند و نماد چیزی است که برای یک کسب و کار ایجاد ارزش می کند و کارایی فعالیت های بازاریابی را افزایش می دهد.

برند ساختمانی مجموعه ارزش های نمادینی را برای آن ساختمان ، مکان یا کسب و کار به نمایش می‌گذارد که سبب افزایش تمایل و خواسته ی مخاطبین به استفاده از خدمات آن ساختمان ، مجتمع و مجموعه می شوند. در واقع برند شخصیت یک مجموعه را به نمایش گذارده و سبب ایجاد موقعیتی قابل تشخیص برای کسب و کار ، مجموعه و ساختمان در مقابل مخاطبین می شود.

وظیفه یک ارائه دهنده خدمات مشاوره برند و مدیریت برند این است که این ارزش ها را برای یک برند ساختمانی یا مکان به بهترین نحو ممکن نمایان سازد.

برندسازی مکان ( Place Branding ) چیست؟

عملیات برندسازی برای یک فضا یا مکان را برندسازی مکان می نامند. برندینگ مکان همانطور که می تواند رونق بخش اقتصاد یک کشور ، شهر یا منطقه باشد ، دلیل رونق صنعت ساختمان در میان مدت و بلند مدت است.

برند سازی مکان به معنای ساخت یک هویت و چهره شاخص و متمایز برای یک محل خاص است. برندینگ مکان کشف ، ایجاد ، توسعه و تحقق بخشیدن به ایده ها و مفاهیم به منظور بازسازی هویت یک مکان و خصایص آن می باشد.

برندینگ
مشاوره-برند-ساختمانی
مدیریت-برند-ساختمانی
مشاوره رایگان

همکاری با یک تیم حرفه ای طراحی و ساخت ویلا با سابقه کار زیاد و درخشان شما را در رسیدن به رویایتان یاری می کند.

لطفاً جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در خصوص طراحی و ساخت ویلا با شماره 97 87 77 88 – 021 بگیرید.

برندسازی حرفه‌ای یک مکان در دوران پسا کرونا، برای اعتماد سازی مجدد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در دوران رکود اقتصادی پسا کرونا مردم به برندی که مسئولیت اجتماعی خود را در قبال کارکنان و مراجعین به خوبی انجام می دهد، اعتماد بیشتری خواهند داشت. با مطالعه دو مقاله‌ تخصصی زیر می توانید به اطلاعات لازم دسترسی پیدا نمایید.

مراحل برندسازی ساختمان یا برندسازی مکان

     1 .آنالیز و تحلیل برند مکان کنونی

     2. تدوین اهداف پروژه برندسازی مکان

چشم انداز، بیانیه مأموریت، اهداف و …

     3. نحوه خلق هویت بصری و غیر بصری برند ساختمان

نام و المان‌های برند ساختمان ، وبسایت و شبکه‌های اجتماعی ساختمان و مکان ، تعریف وعده و شخصیت برند ساختمان یا مکان و …

     4. نحوه برندسازی ساختمان و مکان

شبکه سازی و تأیید اجتماعی، روابط عمومی، اخذ استانداردها و گواهینامه های لازم و …

     5. نحوه مدیریت تبلیغات و پیاده سازی کمپین‌های تبلیغاتی

طراحی، بودجه بندی، نظارت بر روند اجرا، تهیه گزارش درباره میزان اثربخشی

 6. نحوه کنترل تصویر برند مکان در حوزه فیزیک مکان، ارتباطات مکان و پیشنهاد و توصیه مکان

      7. برنامه‌ریزی استراتژیک و تدوین برنامه‌های زمانبندی و بودجه‌بندی برندینگ مکان در ۴ بخش زیر:

  • سخت افزاری ( زیرساخت و ساختمان )
  • نرم افزاری ( رویدادها و محتوا )
  • ابزار سازمانی ( ساختار دهی و سازمان‌دهی )
  • ابزار مجازی ( نمادها و اقدامات نمادین )
کتاب-برندینگ

برخی پروژه‌های املاک و مستغلات