خدمات طراحی و ساخت مجتمع تجاری
طراحی و ساخت مجتمع تجاری
تاریخچه طراحی و ساخت مجتمع تجاری
طراحی و ساخت مجتمع تجاری قبل از آنکه آوردگاه هنر معماری باشد، کاملاً تحت تأثیر نیاز مصرفکنندگان و حتی واحدهای تجاری فضا قرار میگیرد. در ابتدای پروژههای طراحی مجتمع تجاری اطلاع واضحی از نوع کاربری واحدهای تجاری مجتمع وجود ندارد.
در فاز مقدماتی برای طراحی سازه تجاری هنوز از مالکین اصلی و نوع فروشگاههای آن اطلاع نداریم. اما وقتی دورنمای مناسبی از پتانسیل تجاری مجتمع داشته باشید، به راحتی میتوانید فضای کسب و کارهای آینده مجتمع را پیش بینی کنید و به فراخور این کسب و کارها الگوهای مناسب طراحی و ساخت پاساژ را در پیش بگیرد.
کارشناسان گروه توسعه مهندسی نیکان پروسه طراحی و ساخت مجتمع تجاری را در چهار مرحله اساسی برنامهریزی میکنند. طی شدن اصولی و قدم به قدم این چهار مرحله ضامن موفقیت تجاری ساختمان در آیندهای نزدیک است. این مراحل مجموعه تعاریف و دستورالعملهایی است که ما را به اهداف طراحی و ساخت پاساژ و یا مرکز تجاری نزدیکتر خواهد کرد. به هر صورت هر فضای تجاری برای عرضه تیپ خاصی از کالاها طراحی خواهد شد و تمامی آنها به جذب مشتریان خاصی از اقشار گوناگون جامعه تمرکز خواهند کرد. قاعدتاً معماری ساختمان در مراحل طراحی مجتمع تجاری، سنگ بنای تجارتی درست است.
در ادامه به چهار مرحله از الگوی طراحی و ساخت مجتمع تجاری اشاره میکنیم.
خدمات طراحی مجتمع تجاری
ما در گروه نیکان الگوهای کلیدی در طراحی مجتمع تجاری را بررسی کرده و ساخت این فضاها را با در نظر داشتن تمام پتانسیلهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی منطقه در نظر میگیریم.
شرکت ساخت مجتمع تجاری
ما در گروه نیکان الگوهای کلیدی در ساخت مجتمع تجاری را بررسی کرده و ساخت این فضاها را با در نظر داشتن تمام پتانسیلهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی منطقه در نظر میگیریم.
سخن پایانی
در گروه نیکان به پتانسیلهای هر پروژه طراحی مجتمع تجاری در چگونگی پیادهسازی این چهار مرحله میپردازیم تا در نهایت بتوانیم یک معماری مناسب از چیدمان کلی فضا، نمای ساختمان و طرحبندی واحدهای تجاری تدوین کرده باشیم. الگویی که قطعاً چه در نظر سرمایهگذار و چه در نظر مشتریان مورد توجه جدی قرار میگیرد.