ساختمان برند

برندهای لوکس با ساختمان برند یا ساختمان مارک دار به صنعت ساختمان می آیند زیرا به مراتب مشتری با برندی که یک فرهنگ پایدار ایجاد کرده و آن را با خریدار در میان گذاشته، احساس نزدیکی بیشتری داشته و حس اعتماد بسیار بیشتری نیز نسبت به سایر محصولات و خدمات به آن برند دارد. در این حالت تعهدی که در مشتری بوجود می آید باعث تمایز می‌شود.

نمونه های موفق برندینگ ساختمان و ساختمان مارک دار

برند نامی است که دامنه‌ی بزرگ و متنوعی از ایده ها و ویژگی ها را در بر می‌گیرد. در دنیای رقابت گونه امروز، محصولات و خدماتی موفق می‌شوند که به دارایی‌های نامشهود شرکت بیشتر ارتباط داشته باشند. تولید محصولات و ارائه خدمات به این گونه، سبب هزینه های خیلی کمتر برای بازاریابی و تبلیغات می‌شود. تجربه و تصویر ذهنی خوب یک خریدار از یک برند موجب ایجاد ارزش در سایر محصولات و خدمات شرکت می‌شود و اجازه‌ی توسعه در دیگر زمینه ها را فراهم می‌نماید. یکی از این راه های توسعه برند، ورود به صنعت ساختمان و برندینگ ساختمان و تولید ساختمان مارک دار است.

برندسازی-ساختمان-در-ایران

چرا برندهای لوکس با ساختمان برند به صنعت ساختمان می آیند ؟

برندهای لوکس با ساختمان برند به صنعت ساختمان می آیند زیرا ارزش افزوده ای که یک برند جهانی برای یک ملک ایجاد می‌کند در ابعادی جهانی و فرا منطقه‌ای است. برند هایی مانند Armani، Versace و Bottega Veneta، پایگاه هایی به همین منظور برای گفتگوهای سازنده در حوزه املاک و مستغلات برای توسعه دهندگان و سرمایه گذاران ایجاد می‌کنند.

اما این ساده نیست که فقط یک نام را بر روی یک ملک قرار دهید. Niall McLoughlin، معاون ارشد کمپانی DAMAC می گوید: توسعه برند وقتی کارایی لازم را داراست که بتواند ارزش افزوده ای را ایجاد نماید.

هزینه برندینگ ساختمان

جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

97 87 77 88 – 021
برندهای-لوکس

چگونه برندهای لوکس با ساختمان برند به صنعت ساختمان می آیند ؟

نکته بسیار مهم اینجاست که مدیریت پروژه توسعه املاک و مستغلات و هدایت فنی پروژه برای احداث ساختمان مارک دار، در حوزه عملکردی یک برند تجاری و لوکس نیست. اکثر برند های نام برده فوق به دلیل تخصصی شدن روند پروژه ضمن همکاری با یک توسعه دهنده املاک و مستغلات اموری از قبیل مطالعات اولیه طرح، معماری، مدیریت فنی و اجرایی، بازاریابی و فروش پروژه، مدیریت بهره‌بردای و نگهداری خود را به شرکت های مهندسی و فعال در زمینه توسعه املاک، طراحی و مشاوره، مدیریت پروژه، مدیریت بهره بردای ساختمان حرفه ای واگذار و برونسپاری می‌کنند.

تنها نام یک برند لوکس برای متمایز کردن یک ساختمان کافی نیست. وجه تمایز یک ساختمان برند با سبک زندگی خاص میسر می‌شود که این امر نیز با مدیریت بهره‌برداری و مدیریت ساختمان حرفه‌ای و تخصصی امکان پذیر است. ( #سبک_زندگی_نیکان )

برند یعنی یک هویت، یک موجود زنده که تحرک و پویایی خود را در هر زمان و هر حالتی بیان می‌کند. اگر مفاهیم ارزشی سازمان بطور کامل و درست پیاده سازی نشود نه تنها باعث نابودی شرکت می‌شود بلکه اعتماد خریداران را پایمال می‌کند.

ساخت یک برند بزرگ و حفظ ارزش هایش هزینه های بسیار سنگینی دارد. اما متأسفانه در ایران این ارزش ها تا زمانی که برند تبدیل به ترند بازار شود پیگیری می‌شوند اما بعد از ترند شدن، مدیریت برند توانایی کنترل و هدایت آن را از دست می‌دهد. از این قبیل شرکت ها در بازار سرمایه کم نیستند.

اما برند‌های لوکسی از قبیل آستون مارتین، پورشه، آرمانی و … جهت توسعه برند و ورود به صنعت ساختمان با احداث ساختمان مارک دار نه تنها ارزش های خود را حفظ نموده بلکه از ارزش‌ افزوده ایجاد شده سودی چند برابری نصیب خود و سرمایه گذاران می کنند.

نتیجه‌گیری

همانطور که یک اتومبیل برند ارزش بیشتری نسبت یک اتومبیل بی نام و نشان دارد، امروزه بنا نهادن یک ساختمان برند یا ساختمان مارک دار و  لوکس نیز مزیت های بسیار بیشتری نسبت به یک ملک عادی دارد.
برای برندسازی ساختمان خود و فروش آن به بالاترین قیمت ممکن، گروه فنی مهندسی نیکان آماده ارائه خدمات کامل به شما عزیزان هستند.